sâmbătă, 7 iulie 2007

Picaturi de ploaie...

4 iulie...

E noapte.... au trecut numai cateva minute de cand a incetat sa mai ploua. Aerul e atat de proaspat, de curat.... Un parfum dulce ma inconjoara, ma invaluie, ma ameteste... ca niste buze ce viseaza la atingeri suave.... e Regina Noptii...
Inchid ochii si trag aer puternic in piept... E liniste... nu se aude decat un picur continuu undeva langa mine, in intuneric... Simt ca plutesc, ca ma las purtata de o adiere blanda dar rece... E minunat. Nu stiu unde ma va lasa aceasta adiere, dar nici nu vreau sa ma gandesc, nu-mi pasa.. Imi eliberez gandurile si ma las dusa... traiesc clipa..
E rece... incep sa simt si eu asta, dar nu mai conteaza. Totusi... aceasta stare imi aduce aminte de prima mea plimbare prin ploaie, acum vreo luna... a fost atat de minunat... ploua cu galeata, dar nu ma deranja deloc, dimpotriva, imi placea la nebunie...
O picatura de apa imi cade pe obraz... ma trezeste, ma readuce la realitate. Raceala picaturii imi aduce aminte de intamplarile de astazi... Ma intristez... nu a fost o zi prea buna pentru mine. Inchid ochii si lacrimez..

O alta picatura imi stropeste fruntea, ca un sarut... parca ar fi vrut sa-mi spuna: "Hei! Uiti ceva important!" Ah, da!!! Are dreptate. Acum imi amintesc de o anumita discutie... nu cred ca am s-o pot uita vreodata... si nici nu vreau... nici pe cea de azi si nici pe cele din zilele anterioare. Era o discutie plina de povete, de incurajari, de caldura... Nu as fi crezut nciodata ca niste cuvinte si niste poze pot insemna atat de mult pentru mine, ca ma pot scoate dintr-o pasa proasta... Imi revine zambetul pe buze.
....
Simt din nou parfumul Reginei... acum parca mai puternic decat prima data. In departare se trezeste un caine si incepe sa latre... ceva nu ii convine... ceva l-a suparat. Incep si altii sa ii tina companie..
S-a facut tarziu... Adorm zambind si gandindu-ma la acel parfum dulce si la ce a fost placut astazi...

PS: Thank you >:D<

12 comentarii:

Sim spunea...

La o prima citire(si aceea pe fuga) pot face o remarca: ideea textului imi suna optimista, pozitiva dar pozele....sunt prea triste. sunt frunze uscate...iar apa..nu le mai invie:( imi place simetria gandului si senzatia care ramane in urma sa. imi place cum ai scris.
Stii, picaturile de plaoie deseori trezesc in romantici tot felul de idei, amintiri si e ciudat cum e la mijloc intre bucurie(de a hoinari prin ploaie- i love it) si deprimare.
Mi-a placut foarte mult ultima fraza: "adorm gandindu-ma la ce a fost placut astazi". ACest lucru spune multe despre tine si despre sufletzelul tau. si aici gresec...gresesc prina cest diminutiv...

Ramona Aștefănesei spunea...

Regina noptii
   Autor: Livia Bataiosu

Regina noptii e o floare,
Ce infloreste-n noapte,
Ea fura din lumina lunii,
Mireasma si culoare.

Regina cerului e luna,
Iar pe pamant regina-i ea,
Ea ce-ti mangaie privirea,
Cu gingasie-n noaptea grea.

E palida culoarea ei,
Dar are stralucire.
Din cupa ei arome dulci,
Razbat pana la mine.

Parfumul ei ametitor,
Te duce la visare.
E floarea lunii de pe cer,
Suava plina de savoare.

Cand luna dupa nor i-ascunsa,
Petala inspre cer si-o indreapta.
Isi cauta surata ei,
Lumina sa imparta.


Stele, licurici scanteietori
Din alaiul lor fac parte.
Luminand pana in zori,
Dau culori naturii-n noapte.

LIVIA BATAIOSU spunea...

IN FLORI DE LILIAC

autor: LIVIA BATAIOSU

Ti-aud dorinta si chemarea
Ce-o lasi in flori de liliac
Cand luna se ineaca-n marea
Iubirilor nespuse…tac…

Ascult in departare, vuiet,
Batai de aripi si de inimi.
Cum ai ajuns la mine suflet
Ce ma adori si-mi dai nelinisti?

Cum ai putut doar c-o mireasma
Sa ma indupleci sa privesc
Spre floarea alba…ingereasca
Imi pare acum dorinta sa iubesc.

De ce ma chemi printre luceferi
Cand bolta-i stinsa pentru mine?
Aprins-ai asta noapte stele-licuri…
Din care gust ale iubirii vinuri

Si insetata de licoarea-ti parfumata
Ma las purtata-n zari…de violet,
Ascult…cum inima imi sta sa bata
Cand tu te furisezi…in flori de liliac.

Ramona Aștefănesei spunea...

Multumesc frumos pentru poezie Lavinia. Mi-ai facut o surpriza placuta lasandu-mi un asemenea comentariu; chiar nu ma asteptam. :)

LIVIA BATAIOSU spunea...

Cu multa placere ...si eu am ramas placut impresionata cand am vazut ca ti-a placut poezia mea...aaa..si numele meu este Livia....

LIVIA BATAIOSU spunea...

Cu multa placere..si eu am fost placut impresionata cand am gasit poezia mea aici..aaa..si numele meu este Livia...incantata de cunostinta..:)

Ramona Aștefănesei spunea...

ah.. imi cer scuze, am citit aiurea... vina mea..

multumesc inca o data :)

Anonim spunea...

buna ziua.aveti vreo editura care se ocupa de poezii sau ceea ce faceti este doar un hobby? cu ce va mai castigati existenta?

Ramona Aștefănesei spunea...

Buna. Anonim.. daca intrebarea ta este pt Livia Bataiosu lasa-i un comentariu ei pe blog. Blogul ei il gasesti in lista blogurilor pe care le recomand sau dand un click pe lacrima noptii_poezie

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Ramona Aștefănesei spunea...

@Anonim
Mhm.... de cand nu am mai scris asa ceva....
Mi-ar face placere sa stiu cine esti :)

Ana spunea...

Mmm nam kuvinte să explik kât de tare mea plăkut. Bravo