luni, 29 septembrie 2008

A mai trecut un an...



A mai trecut un an... unii spun ca s-a mai scuturat o petala din tradafirul vietii mele, altii ca am mai adaugat o floare la buchetul vietii (mhm.. o prefer pe ultima, mai ales ca e nr. impar anul asta :D ). A fost un an frumos, am fost inconjurata si sustinuta de multa lume. Am avut parte de mai multe reusite..

Mhm... alte dorinte pe anul urmator: sa fiu alaturi de cei dragi, sa le fie lor bine, sa pot reusi sa fiu acea Ramona / Ram / Ramonica /Rami / Mona / Hdd pe care si-o doresc cei dragi, prietenii, cei din jurul meu...

Ps: dap, si Isoscel.. Tks Dioneea ca mi-ai adus aminte (desi nu tu imi spui asa, dar poti sa incepi,daca doresti ;)) )

3 comentarii:

Anonim spunea...

ani multi si plini de reusite, de iubire si de zambet! cand iti va fi mai rau sa ai multi prieteni langa tine care sa te ajute...sa fii aceeasi Isoscel(a inceput sa-mi placa cum suna nick-ul asta:D). >:D<

Ramona Aștefănesei spunea...

multumesc frumos :)
urari de bine si ganduri bune si numai impliniri si tie >:D<

Anonim spunea...

La multi ani inca o data, de doua ori...de trei ori...de douazeci si ceva de ori (era sa spun 25;)) dar mi-am dat seama ca e o confuzie undeva=)) )... Multe, multe...:-?? ...ei, pot fi ele si mai putine, numai sa fie de calitate...asa ca, reluam: tot ce e mai bun pentru RAM...hip hip hurray!! :* :* :*