sâmbătă, 3 ianuarie 2009

The Notebook

Primul film pe care l-am vizionat anul acesta.. Primul care m-a impresionat foarte mult... O poveste de dragoste incredibila, dar si atat de trista...



The movie focuses on an old man reading a story to an old woman in a nursing home. The story he reads follows two young lovers named Allie Hamilton and Noah Calhoun, who meet one evening at a carnival. But they are separated by Allie's parents who dissaprove of Noah's unwealthy family, and move Allie away. After waiting for Noah to write her for several years, Allie meets and gets engaged to a handsome young soldier named Lon. Allie, then, with her love for Noah still alive, stops by Noah's 200-year-old home that he restored for her, "to see if he's okay". It is evident that they still have feelings for each other, and Allie has to choose between her fiancé and her first love. [read more]

11 comentarii:

Biletul de azi spunea...

Este intr-adevar un film superb. L-am vazut si eu acum aproximativ un an. Insa parerea mea e ca ar fi putut producatorii gasi o alta actrita in locul lui Rachel McAdams. Eu unul n-am simtit acea chimie intre personaje. Ceva ceva nu se lega :D.
Iti recomand 27 Dresses sau My best friend`s girl ;)

Ramona Aștefănesei spunea...

Ceea ce m-a impresionat pe mine cel mai mult a fost dragostea lui Noah pentru Allie... A ramas alaturi de ea, desi ea nu-l mai recunostea decat 4-5 minute pe zi.. uneori.. Ii citea mereu povestea ca sa-si aminteasca de el, de ei..
Desi suferea ca ea nu-l recunostea i-a ramas alaturi, mereu alaturi...nici macar moartea nu i-a despartit..

Multumesc pentru sugestii.. am sa ma uit, printre picaturi (incepe scoala si facultatea... :D )

Anonim spunea...

am vazut de doua ori filmul...de doua ori am plans :(

Ramona Aștefănesei spunea...

Eu de abia azi l-am vazut pt prima oara si am plans si eu.. chiar m-a impresionat..

Biletul de azi spunea...

Eu n-am plans :D
Si daca am facut-o...tot ca n-am plans zic :P

Ramona Aștefănesei spunea...

Bineinteles ca n-ai sa recunosti :D
Doar esti baiat, nu? ;))
Sa stii ca m-am uitat la My best friend's girl.. si mi-a placut mult, dar am o recomandare pt tine (in cazul in care nu ai vazut deja.. ) The accidental husband. :D

Biletul de azi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Biletul de azi spunea...

L-am vazut...sucita situatia in film :D. Hai cu alta recomandare...am ramas in pana de filme bune :D

Ramona Aștefănesei spunea...

Merg si animatiile? :D Daca da.. atunci Bolt. E dragut.. mie mi-a placut mult si a fost si amuzant ;;)

Biletul de azi spunea...

Am sa incerc si Bolt-ul...doar sa apara o varianta mai clara decat cele existente deocamdata :).
Ramanand tot in zona animatiilor...incearca Igor...un "horror" plin de amuzament :D

Ramona Aștefănesei spunea...

Am sa ma uit.. pentru ca mi l-ai recomandat tu... Auzisem de el, dar m-am uitat trailer-ul de pe youtube si chiar la niste secvente din film si nu m-au prea atras figurinele... Cele din Bolt sunt mai dragute :D