miercuri, 15 aprilie 2009

Flori ... (2)



8 comentarii:

Anonim spunea...

Superbe! Si nu numai pentru ca adooor fotografiile alb-negru ;) si florile :) Ci pentru ca asa sunt, superbe! :*

Ramona Aștefănesei spunea...

Multumesc :* Imi voi da silinta in continuare... acestea au fost de incalzire :)

Celia spunea...

Eu si D am deliberat... Sunt foarte reusite, ai zice ca sunt modificate, desi stim ca nu e asa :*>:D< Continua!:*

Ramona Aștefănesei spunea...

Multumesc >:D<:* Imi doresc mult sa continui... sper sa-mi permita si timpul ca sa capat experienta si sa nu mai fie "tentative de fotografie" :D

Ps: doar stii ca-s contra fotografiilor photoshop-ate :P

Biletul de azi spunea...

Foarte reusite Ramo :). Ai avansat mult de la primele tentative in ale fotografiei si sunt sigur ca peste ceva timp chiar si astea vor fi numite tentative, asta insemnand ca vei trece la un alt nivel :).
Felicitari Ramo! ;)

Ramona Aștefănesei spunea...

Multumesc Radu. Imi voi da silinta :)

Celia spunea...

Vezi ca ai promis solemn aici de fata cu toata lumea! ;))

Ramona Aștefănesei spunea...

Nu e chiar o promisiune. Adica... eu voi incerca pentru ca imi place foarte mult, dar.. mai depinde si de timp... :)