sâmbătă, 26 februarie 2011

Vise...

Iris-Vise

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Ramona,

Am ajuns absolut intamplator in seara asta pe blogul tau si asa am petrecut ultimele doua ore printre fotografiile, gandurile si melodiile tale. Ma bucur ca te-am gasit, scrii si fotografiezi foarte fain. Mult succes la amandoua in continuare!

- Lucian

Ramona Aștefănesei spunea...

Incerc sa am grija de pasiunea mea, fotografia, si sa experimentez mai mult. Iar rezultatul.. il impartasesc cu oricine e dispus sa vada. :)

Multumesc frumos Lucian! :)

Unknown spunea...

Cu placere si daca mai esti cumva sau urmeaza sa ajungi in Iasi mi-ar face placere sa te intalnesc la o sedinta foto pe un subiect cat mai spontan :)

- Lucian

Ramona Aștefănesei spunea...

Sigur. De ce nu? :) Numai ca anul asta am mers mai rar in iasi... din pacate...