luni, 30 decembrie 2013

Walk with me...

A trecut mai bine de un an de cand nu am mai postat nimic... Si nici macar nu am simtit cand a trecut timpul. Inca putin si pasim intr-un An Nou si, ca de fiecare data, ne dorim sa fie si mai bun decat cel care se incheie, sa ni se indeplineasca dorintele care nu ni s-au implinit in anul acesta, dorintele pe care le vom avea anul viitor ...
 Dar ... ce-am facut in anul care s-a incheiat? Am avut o realizare pe plan profesional si... am lasat blogul in favoarea facebook-ului, unde toata lumea vede pe toata lumea, toti suntem curiosi ce a mai postat unul, altul... Insa..ce promit va voi face in anul urmator? Promit ca o sa incerc sa acord timp mai mult activitatilor importante pentru mine si ca imi voi da silinta sa reusesc. Trebuie sa reusesc... trebuie... nu?
 Ps: imi voi mai face timp pentru tine, blogule... Mai ales ca acusi va fi o noua aniversare a ta, nu? :)

2 comentarii:

Celia spunea...

Cand am citit " pentru tine... blogule" mi-a tresarit inima ca pt mine ai scris... egoista de Celia...
Iti doresc sa-ti implinesti planurile pe anul viitor! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>:D<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<:*************************************

Ramona Aștefănesei spunea...

Multumesc, Celia! Esti o scumpa, ca de obicei! O sa ma gandesc sa scriu ceva pentru tine... :-? Mi-ai dat idei (tema).
Un an frumos, cu multa fericire, iubire si dorinte implinite, draga mea prietena! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>:D<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< :****************************

Ps: scuze de intarziere, dar.. s-a schimbat un pic gmail-ul si am vazut tarziu notificarea... :-s :* :*