luni, 17 ianuarie 2011

4 ani...

Cine sunt eu? Eu sunt O față a lumii... M-am nascut pe 17 ianuarie 2007 dintr-o idee, un sfat pe care l-a primit autoarea mea si pe care a indraznit sa le puna pe ... hartie virtuala: mai intai prin cateva ganduri pozitive pentru cei din jur. Insa pe parcurs s-au produs o serie de schimbari, de descoperiri: autoarea si-a descoperit pasiunea de a fotografia si a incercat, prin intermediul meu, sa-si impartaseasca fotografiile cu cei din jur; apoi tot felul de lucruri care i s-au parut interesante... Ce s-a mai schimbat intre timp? Puteti afla facand singuri comparatie intre Ram cea de acum 4 ani, care scria despre povestea lui Rob si Ram cea de azi..
Nu stiu cum am reusit sa schimb cate ceva la cei din jur... daca am adus un zambet sau o clipa de relaxare atunci eu, O față a lumii... sunt multumit.

Pentru toti cei care m-au vizitat... o melodie optimista... zic eu



Ps: Asta e postarea nr. 100!!! :D Happy birthday to me! ;))
Bonus: un locusor de vis... 8->

6 comentarii:

Iulia spunea...

La cat mai multe postari si momente inspirate!

Ramona Aștefănesei spunea...

Multumesc Iulia! La fel. :)

Celia spunea...

Drag blog, prin intermediul caruia mi-am cunoscut prietena si mai bine, acum, la ceas aniversar, iti doresc la multi ani, o autoare fericita ca din fericirea si plinul ei sufletesc sa ne impartaseasca si noua, multe posturi optimiste si pline de lumina gandului ei bun. Multumesc pentru toata frumusetea ta, multumesc pentru ca mi-ai permis sa intru putin in universul autoarei tale dragi! >:D<:* La multi ani cu multe posturi!

Ramona Aștefănesei spunea...

Multumesc Celia. Esti o scumpa, ca de obicei! >>:D<< :*:*

sim spunea...

la multi ani....si sa vedem blogul si la majorat;).

Ramona Aștefănesei spunea...

Multumesc Sim. Pfoai... la majorat? #-o Oare or mai fi existand bloguri peste 12 ani? :D