vineri, 6 august 2010

b&w flower

6 comentarii:

Celia spunea...

E cam sumbra si cred ca putin cam intunecata... stiu ca esti impotriva modificarii pozelor dar as fi avut idei ;)) ... nu stiu de ce dar ma duce cu gandul la morti?...

Ramona Aștefănesei spunea...

Vai Doamne.. :)) Cred ca totusi asta te-ar duce cu gandul orice floare alb-negru... sau ma insel? ;))

Celia spunea...

:d ai dreptate ... pozele alb negru ma duc cu gandul la suferinta.. sunt mai dramatice, insa... acum e accentuata starea care mi-o produce... poate pentru ca am fost de curand la cimitir si am smuls floricele asemanatoare de pe morminte?... :-??

Ramona Aștefănesei spunea...

Adica eu am o asemenea floricica in curte? :-s

Celia spunea...

Floricele cresc acolo unde le pune Dumnezeu... si mai ales in gradina Ramonicei, sa o incante :X

Ramona Aștefănesei spunea...

Sper sa ii incante si pe altii.. Cum? Prin intermediul "tentativelor" mele de fotografie, bineinteles.. ;))