vineri, 6 august 2010

"Comunicat" :D

Pentru cei care-mi viziteaza blogul (accidental sau nu): imi place foarte mult fotografia, dar din pacate timpul nu-mi permite sa dedic prea mult timp pentru asta (uneori deloc)... Dar ori de cate ori am ocazia incerc sa surprind, sa "imortalizez" cate ceva in "tentativele" mele de fotografii, indiferent daca e peisaj, pasare, animal sau... insecta. Daca peisajele "stau la poza", animalele si insectele nu stau, asa ca mi se pare o adevarata provocare sa incerc sa le surprind foarte de aproape, chiar super macro sau intr-o ipostaza deosebita. 8->
Ce mi-as dori eu? Sa-mi priviti "tentativele" de fotografii ca ceea ce sunt, sa va spuneti o parere daca aveti chef, sa le criticati daca e cazul. Numai asa voi reusi sa ma perfectionez deoarece am nevoie de pareri... :)

UPDATE: Spuneam mai sus "numai asa voi reusi sa ma perfectionez"... ma refer in mod special la detaliile tehnice. Asta era si scopul acestui "comunicat": de a privi fotografiile mele si din punct de vedere tehnic, al incadrarii etc., nu doar in ce priveste continutul, subiectul pozelor...

4 comentarii:

Celia spunea...

;))) de ata sunt eu aici :D

Ramona Aștefănesei spunea...

am primit multe pareri de genul: "iacs... muste"? de asta ziceam... :)

Cezar spunea...

Nu, nu ai nevoie de pareri daca vrei sa fii originala. Perfectiunea nu vine din ochii celorlalti, ci din felul cum sesizezi mesajul pe care ti-l transmite o imagine sau din felul in care alegi o imagine pentru a transmite o idee.

Ramona Aștefănesei spunea...

@Cezar: dupa cum spuneam si Celiei... unele persoane au fost scarbite de ceea ce am pozat (muste si paianjeni). Au privit efectiv subiectul pozei si nu "tentativa" mea de fotografie..
O astfel de persoana initial ulterior nici nu crezuse ca-s facute de mine, ci de o persoana "care le urmareste viata"...