sâmbătă, 14 august 2010

Love is in the air


10 comentarii:

Celia spunea...

Vine toamna... ne parasesc rand pe rand... e trist.. ii asteapta un drum lung inainte, poate vor apuca sa se mai intoarca sau nu.... sau poate doar sunt eu tristuta acum ascultand melodia Brothers in Arms... >>>:D<<<:**********
Iubeste cat ai ocazia, viata este scurta... asa ganduri imi apar cand vad fotografiile.
Gata cu plangaceala!!! Ieee... le asteapta o noua aventura.. peripetii... adrenalina, fortarea limitelor.. alea alea... drum parcurc intre prieteni si cu iubire.. vor aduce bebei in Africa ;)

Ramona Aștefănesei spunea...

Dimineata cand am trecut prin zona aia erau vreo 20-25 jos, pe un camp... Din pacate nu am putut sa ma opresc atunci sa le fotografiez...
Cand am revenit, mai erau doar doua.. am incercat sa ma apropii, dar.. s-au speriat. Norocul meu a fost ca totusi nu au zburat indepartandu-se ci mi-au ramas alaturi..
Deci inca nu plecau.. Mai raman.. Si chiar daca pleaca acusi, totusi.. se vor intoarce, nu Celia? >>>>:D<<<< :*****

Celia spunea...

:) poate da ... poate nu! optimista mea draga.. cica daca vezi una sigura o sa ramai singur tot anul.. daca vezi doua o sa ai noroc in dragoste ;)

Ramona Aștefănesei spunea...

Asa e... numai ca se refera la prima data cand vezi berzele pe anul respectiv. Acum nu a fost prima data. Prima data am vazut una singura, in picioare, pe cuib.. :)

Celia spunea...

Daca tu vrei sa fie prima data anul asta acum, acum e... chestia cu anul nou e relativa, anul nou pt mine e azi;)) are cineva vreo problema?
Optimismul!!! Curajul!!! >:D<:*

Ramona Aștefănesei spunea...

Dar unele lucruri nu tin numai de asta. Da, daca vrei tu sa fie anul nou astazi se poate, dar oare poti sa mergi cu colindatul acum?
Tot trebuie sa te adaptezi.. cu "normalitatea"... pt restul e ... mijlocul lui august :)

Celia spunea...

:)) dar ce are, ma primesti?? imi dai ori nu imi dai? (fasole cu carnati, colacei si nuci, mere, money $-) ... si nu bataie!!!)

Ramona Aștefănesei spunea...

Eu te primesc!!! Dar nu stiu ce vor face ceilalti, in cazul in care vrei sa te mai duci si pe la altii. Ion Creanga s-a dus numai cu cateva ore inainte si nu a avut succes :D
Ma refeream indeosebi la programul zilnic, cel care depinde de ceilalti.. de lume, societate..

Celia spunea...

Ce-i in sugfletul meu e universul meu in care ceilalti au putin acces... e lumea mea secreta iar pietenii mi-s de ajus sa-i colind ;))

Ramona Aștefănesei spunea...

>>:D<<