sâmbătă, 7 august 2010

Mystic red flower


14 comentarii:

simona spunea...

fain...nici nu ma chinui sa ghicesc ce floare, ca pana si cea mai urata floare cand o pozezi tu devine cea mai frumoasa, asa ca nu as putea ghici, dar e ff faina:*

Ramona Aștefănesei spunea...

nici nu as sti sa-ti raspund ce fel de floare e ... tot ce stiu e ca e una foarte mica care insa mie mi s-a parut tare draguta
multumesc :-*

Celia spunea...

Hm... nu stiu cum ai reust dar zici ca are praf de stele pe ea... e foarte frumos efectul... sau poate incepe sa impietreasca? se transforma in statuie?:D zic si eu ce-mi vine... ce-mi inspira.... nu ma certa:D >>>>>>>>>>>:D<<<<<<<<<<<<

Celia spunea...

Un profil superb prima fotografie, iar a doua.... stii ca eu sunt cu iubiricile, si fiind rosie imi inspira iubire si placerea impartasirii luminii soarelui in doi...deci love, love, loveeeee :X:X:X oricum faine unghiuri si incadrari si efect... ce sa mai te intreci pe tine zilnic... ce-mi place cand exersezi... mereu obtii ceva mai bun ca inainte!

Ramona Aștefănesei spunea...

Cum sa te cert? Iti multumesc! >:D< Hmm... nu stiu daca se transforma in statuie... Sau poate ca da, in timpul noptii cand e singura? O fi vreun blestem ceva? Oare cum poate fi rupt? Ce ar trebui sa se intample? :-?
Of.. imi dai idei :))

Ramona Aștefănesei spunea...

Incerc Celia.. incerc. Doar e pasiunea mea, nu?
Mi-a placut foarte mult si mie pentru ca deoarece e mica, atunci cand e imortalizata cu super macro pare mare si impunatoare... ( Dar shhht.. :-$ sa nu-i spui secretul la nimeni ;)) )

Celia spunea...

:))) blestem? acus ma chinui sa-l dezleg :)) saracuta floricica!!! cu ce o fi gresit? :D sau singuratatea e de vina?:( Sa-i gasim un floricel! :D si vrja malefica va disparea :D

Ramona Aștefănesei spunea...

Poate tocmai din cauza... floricelului a cazut blestemul.. poate nici nu e floricel... cine stie? ;))

Celia spunea...

Pentru orice floricica e un floricel, asta e sigur! ;)

Ramona Aștefănesei spunea...

poate... din pacate pentru floricica nu stiu daca o sa-si intalneasca floricelul avand in vedere ca ea nu se poate deplasa, nu? 8-|

Celia spunea...

In lumea florilor albinutele fac totul :)))

Ramona Aștefănesei spunea...

Mda.. nu ma gandisem la asta =)))

sim spunea...

super faine comentariile...mna...polenizarea asta;))

Ramona Aștefănesei spunea...

@sim: Efectul prafului de stele ... ;))